Ви можете повернути товар до інтернет магазину Choco Yummy, звернувшись до нашого відділу повернення за телефоном: 098-735-05-05;
Ви можете повернути товар кур'єру при самовивозі;
- Якщо ви вирішите зробити повернення після того, як кур'єр поїхав, зв'яжіться з нами за телефоном 098-735-05-05 та служба підтримки допоможе оформити вам повернення. Наш кур'єр приїде і забере товар, який Ви хочете повернути.
При оформленні та здійсненні повернення на товар Вам необхідно:
- мати підтвердження оплати;
- передати товар кур'єру;
Повернення товару НЕналежної якості
При виявленні недостачі товару Ви можете повернути товар у присутності кур'єра або звернутися за телефоном гарячої лінії.
Повернення товару належної якості
Необхідно мати при собі товар в оригінальному пакуванні виробника (збережені фабричні ярлики, етикетки, товарний вигляд і споживчі властивості);
При належної якості товару ви можете повернути його до нас транспортною службою Нова Пошта, відправка відбувається за рахунок клієнта
Повернення товару при доставці до відділення Нова Пошта:
У разі виявлення некомплекту або пошкоджень товару, ви маєте право відмовитися від отримання товару, склавши акт (претензію) в точці видачі Вашого замовлення.
Повернення коштів після здійснення повернення:
- При оплаті готівкою повернення коштів відбудеться готівкою при передачі товару до працівника.
- При оплаті картою повернення коштів на карту буде здійснено протягом від 1 до 5 банківських робочих днів, після здійснення повернення.